Administracja serwerami Linux
Administracja serwerami to kluczowe czynności i procedury, których celem jest utrzymanie ciągłej i wydajnej pracy serwerów. Zapraszamy do skorzystania z usług zdalnej administracji oraz konfiguracji systemów z rodziny Linux. Oferta pokrywa zarządzanie serwerami pod zastosowania hostingu stron internetowych, poczty elektronicznej, aplikacji bazodanowych, serwerów produkcyjnych, bram sieciowych oraz sieci bezprzewodowych. Serwer i jego usługi przygotowywane są pod Państwa potrzeby, zgodnie z dostarczoną specyfikacją, bądź jeśli nie jesteście Państwo przekonani jakie rozwiązanie jest dla Was najlepsze, chętnie zaproponujemy i omówimy odpowiednie rozwiązania na przykładach.
Administracja serwerami Linux – cennik
Szybka pomoc
Doraźna pomoc w przypadku nagłych problemów – usuwanie awarii serwerów Linux
cena od 350 pln
Linux SRV
Stała opieka nad serwerem Linux, aktualizacje, monitorowanie, backup, wsparcie DevOps/SysOps
cena od 1400 pln
Linux MIN
Opieka w minimalnym wymiarze, podstawowe aktualizacje i reakcja na zgłaszane problemy
cena od 500 pln
Szczegółowa dostępność konfiguracji i oprogramowania oraz możliwości ich dostosowywania do konkretnych potrzeb jest tak duża że wymienione tu usługi są w zarysie.
- serwer WWW Nginx, Apache (wraz z obsługą PHP, SSL, pełna gama bibliotek)
- serwer pocztowy (exim, dovecot) wraz z systemami anyspamowymi, SSL, autoryzacja oraz SMTP, POP3 i IMAP
- serwer bazy danych MySQL, PostgreSQL
- serwer plików FTP uwierzytelniający z bazy danych (pure-ftpd, proftpd, vsftpd)
- serwer plików Samba
- firewall (iptables)
- router (nat, PPoE, QoS)
- serwer DHCP
- serwer DNS (bind)
- instalacja/konfiguracja webmail, ispconfig i inne panele
- wirtualizacja serwerów Proxmox, VMware
- bezpieczeństwo (OpenSSH, OpenSSL). Każdy serwer zabezpieczony jest przed atakami z sieci
- na każdej maszynie konfigurowany jest firewall filtrujący dostęp do zasobów serwera oraz konfigurowana
- odpowiednia w zależności od rodzaju serwera, polityka zabezpieczeń
- stały nadzór nad prawidłowym działaniem aplikacji oraz usług
- stały nadzór nad obciążeniem i wydajnością serwera
- usuwanie potencjalnych zagrożeń (np. dziur systemowych)
- codzienny backup systemu oraz rozwiązanie polityki kopii zapasowych
- stały kontakt e-mail/telefoniczny z administratorem
- inne usługi na życzenie klienta